Sunday, November 2, 2014

the day you were born

Today is the husband birthday! Wishing you happiness, prosperous health and wealth. Semoga sayang bahagia sentiasa dan dapat apa yang sayang selalu hajati. I will always love you, insyaallah.

Thank you Mama, lahirkan anak yang handsome dan baik hati macam suami Alin. Thank you for raising such a wonderful man, and I believe it's because you're the Queen.

So here we are, at my in law's place. Did I tell you that my mother is law is one hell good cooker. She cooks yummy dishes and everything that she cooks taste good. Like seriously sedap ya ampun. I shall learn from her! Mesti!

Tapi mama masak sempoi je tau, macam masak tu sebelah mata je bagi dia. Kalau I, dah bersilat dan berpeluh-peluh dah oi.

Macam today kan, in conjunction of my husband birthday, mama cooked pulut kuning, ayam sambal, sambal ikan bilis dan ayam goreng berempah. Sedapppnyaaa sampai cheq taktau nak describe macam mana.

Nothing much of this weekend, cuma busy dengan our moving program dan nak mengemas rumah je lah. Dalam pada tak ada banyak benda tu, tetap juga menimbun.

Okaylah, I shall continue later okay. Nak goreng ayam jap.

Splendid weekend, peeps!


2 comments:

  1. ohooooooo hoi!
    ur husband's birthday adalah sama dengan Shah Rukh Khan :P
    maka diucapakan selamat hari jadi jugaklah hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi international sangat kan! Birthday I sama macam Jins Samsuddin je!

      Hahaha. Thank you babeh!

      Delete